nieuwe simkaart, kunnen mensen mij dan nog whatsappen?

ik wil een nieuwe simkaart kopen, want ik heb geen zin meer in bepaalde mensen, kunnen die mensen mij dan nog w'appen? als ik een nieuw nr heb?

dank je

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3K
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt mij een betere zet om mondeling aan die personen door te geven dat je het contact met hen liever niet wilt continueren.
Ritsuka
11 jaar geleden
Je kunt ze ook blokkeren in je whatsapp lijst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, jullie moeten elkaars nummer hebben wil je een gesprek kunnen voeren.

Antwoorden (5)

Nee. Als ze jouw nieuwe nummer niet hebben dan kunnen ze je ook niet WhatsAppen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, zij kunnen je niet whatsappen als je voor een ander nummer kiest. In hun contactenlijst kom je dan immers niet meer voor....
Let er wel op dat je niet via Facebook of andere social media zaken synchroniseert en zo weer je nieuwe telefoonnummer openbaar maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt een whats'App-account aangemaakt op je huidige nummer. Als je een andere simkaart in je telefoon doet, en je kunt gewoon whats'App openen zonder deze opnieuw te installeren, dan is dat nog op je oude account, en dus je oude nummer.

Als je enkel een ander whats'App nummer wilt, moet je whats'App verwijderen, en opnieuw installeren wanneer je een andere simkaart in je telefoon hebt. Dat nummer wordt dan je whats'App nummer, daarna kun je gewoon een simkaart in je telefoon doen waarop je gebeld en ge-sms't wilt worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ze kunnen niet meer met je whats appen, ze hebben hier je nummer voor nodig.

Maar je kan ook (en dit raad ik meer aan dan een nieuwe simkaart) is gewoon de nummers blokkeren die je niet wilt spreken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je contacten hebt opgeslagen in de'' harde schijf'' Zitten je contacten nog wel op je telefoon. JE kunt ze nog wel whatsappen maar als ze de berichten bekijken zien ze je naam niet. alleen de nummer. je moet dan nog wel zeggen dat jij het bent en dan kunnen ze je toevoegen. en dan zien ze wel je naam.